- Periférie
- OKI Rozšíření záruky ML4410, 3r. NBD u zákazníka
email: obchod@it.cz
generováno: 20.04.2024 09:25
OKI Rozšíření záruky ML4410, 3r. NBD u zákazníka
Vaše cena bez DPH
14 126 Kč
Vaše cena s DPH
17 092 Kč
Momentálně nedostupné
Objednací kód | 232800 |
Záruka a servis | 6 měsíců |
Kód výrobce | 09350113 |
Popis
Specifikace servisního balíčku "Next business
day 3 roky on site"
Technik se dostaví na místo instalace zařízení nejpozději do 15:00 hod. následujícího pracovního dne od nahlášení závady: Pokud je závada nahlášena do 15:00 hod. v pracovních dnech.
Technik se dostaví na místo instalace zařízení nejpozději do 15:00 hod. druhého pracovního dne od nahlášení závady: pokud je závada nahlášena v sobotu, v neděli nebo ve svátek a v pracovních dnech po 15:00 hod.
Technik zařízení buď opraví nebo ponechá na místě funkční náhradní zařízení zdarma.
V případě ponechání náhradního zařízení bude opravené zařízení dopraveno k uživateli na náklady autorizovaného servisu.
Je požadována součinnost uživatele v případě zaslání opraveného zařízení k uživateli a náhradního zařízení zpět do servisu.
Servisní balíček je nutno zakoupit do tří měsíců od pořízení výrobku.
Záruka: 3 roky on site začíná běžet v den nákupu zařízení uživatelem, nikoliv v den nákupu servisního balíčku.
Servisní zásah provede:
Servisní zásah provede firma DARUMA systems, s. r. o., Barrandova 1920, Praha 4 - Modřany, popř. její smluvní partner.
Žádost o servisní zásah je nutné vždy uplatňovat u firmy DARUMA systems, s. r. o. na tel. číslech 241 776 779 nebo 241 776 758
Technik se dostaví na místo instalace zařízení nejpozději do 15:00 hod. následujícího pracovního dne od nahlášení závady: Pokud je závada nahlášena do 15:00 hod. v pracovních dnech.
Technik se dostaví na místo instalace zařízení nejpozději do 15:00 hod. druhého pracovního dne od nahlášení závady: pokud je závada nahlášena v sobotu, v neděli nebo ve svátek a v pracovních dnech po 15:00 hod.
Technik zařízení buď opraví nebo ponechá na místě funkční náhradní zařízení zdarma.
V případě ponechání náhradního zařízení bude opravené zařízení dopraveno k uživateli na náklady autorizovaného servisu.
Je požadována součinnost uživatele v případě zaslání opraveného zařízení k uživateli a náhradního zařízení zpět do servisu.
Servisní balíček je nutno zakoupit do tří měsíců od pořízení výrobku.
Záruka: 3 roky on site začíná běžet v den nákupu zařízení uživatelem, nikoliv v den nákupu servisního balíčku.
Servisní zásah provede:
Servisní zásah provede firma DARUMA systems, s. r. o., Barrandova 1920, Praha 4 - Modřany, popř. její smluvní partner.
Žádost o servisní zásah je nutné vždy uplatňovat u firmy DARUMA systems, s. r. o. na tel. číslech 241 776 779 nebo 241 776 758